Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Βοηθηστε με!

εια σε ολους!Τι κανετε???Ελπιζω να ειστε καλα...Ακουστε με ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ...Οπως θυμαστε μου εχει παρει την κουκλα μου μια hacker...αν καποιος θελει να με βοηθησει κοιταξτε τι χρειαζομαι!

Μια κουκλα που:
  1. Να εχει πολλα ρουχα
  2. Να εχει πολλα επιπλα
  3. Αν γινετε να εχει make up
  4. Αν γινετε να εχει απο 400 starpoints...
  5. Να μην εχει ενα ονομα κανονικο οπως Maria_ αλλα ενα ψευδωνυμο!

Αυτα ειναι...οποιος εχει μια κουκλα τετοια που δεν τη χρειαζεται και θελει να με βοηθησει...ας το γραψει στα σχολια και ας επικοινωνησει μαζι μου...Στο Stardoll η κουκλα που εχω τωρα ειναι η SmileElli9 και η hackαρισμενη κουκλα μου ειναι η zouzou_10...


Δε λεω ΨΕΜΑΤΑ...Εχω αναφερθει και στο Stardoll αλλα οταν εγινα superstar μου εσωσε μια αποδειξη υποτιθεται που δεν την εχω γιατι δε μου την εστειλε...και ετσι δε μου στελνουν νεο κωδικο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου