Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Αααααααα! Εχω τελειο κουτσομπολιο!!!

Λοιπον, πιστευω οτι πολλοι αναγνωστες ξερουν ενα blog που λεγεται stardollingreece.blogspot.gr και κοιταχτε τι  εγινε ... (σορρυ που κρυβω τις βρυσιες αλλα τι να κανουμ... ειναι πολιτικη της εταιριας ! χδ


   
-------------------------- = Konnina 
                                              
 -------------= blair.anto0001

--------------------------- = Εγω :)

------------------ = Ανωνυμη με την ασχημη συμπεριφορα




Λοιπον παιδια... Ελεος. Στο αρθρο η ιδιοκτητρια ελεγε στις writters να μην διαφημιζονται, και αυτη, εγραψε... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ! Ελεος!!! Γι' αυτο να προσεχετε τι γραφετε!!! Επισης η blair.anto0001 θυμωσε επειδη αν δειτε στην εικονα η απαντηση μου ηταν κατω απο την δικη της και αν δειτε την εικονα λεει πως δεν ηταν αυτη που την εβρισε... Εγω στην αρχη δεν καταλαβα γιατι το εγραψε αλλα μετα σε ενα αρθρο της ελεγε οτι της ειπα οτι αυτη εβρισε και οκ καλα εκανε και μπερδευτηκε η κοπελα... Δεν το διευκρινισα !!! χδ!

Λοιπον, σας εχω αυριο και ενα τελειο μακιγιαζ, 
και θα ηθελα να παρακαλεσω την writter που 
γραφει για το μακιγιαζ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ 
γιατι αυτη ειναι δικη μου δουλεια!!!!!!!!!!! Ελεος, 
της το εχω πει 1000 φορες.
Τελοσπαντων... Φιλακια
TzinaBeauty  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου