Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Όμορφα μωράκια..!!! ♥

Γεια σας..!Χίλια συγγνώμη..Το ξέρω ότι έχω να γράψω 1-2 εβδομάδες...αλλά αυτό τον μήνα γράφω πάρα πολλά διαγωνίσματα και δεν προλαβαίνω να μπαίνω stardoll και να γράφω στο  blog.Ελπίζω να με συγχωρέσετε!

Σήμερα σας έχω ένα άρθρο για τα μωράκια!!!
Είμαι σίγουρη πως όλους μας αρέσουν τα μωράκια γιατί είναι τόσο γλυκά και όμορφα!Ειδικά τα κοριτσάκια!!Εμένα μου αρέσουν τα μωράκια μέχρι κάποια ηλικία.Μέχρι τα 5...γιατί μετά σχεδόν όλα γίνονται πολύ ζωηρά και άτακτα!

Δείτε τώρα μερικές γλυκές και αστείες φωτογραφίες από μωράκια!!!


Εδώ βλέπουμε ένα πολύ γλυκό μωράκι!!!Μάλλον είναι αγοράκι !!


Καλά αυτό είναι σίγουρα αγοράκι!! χεχε

Αχχ..αυτό το κλάμα!!! Ώρες ώρες σου σπάει τα νεύρα! xD 

 Αχουυυ...αυτό είναι το πιο γλυκό μωράκι!!!Είναι σίγουρα κοριτσάκι !!Τι γλυκούλιι!!!

χαχχα!! πλάκα έχει αυτό!!

Αχ..κι αυτό είναι πολύ γλυκό!!Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι αγόρι ή κορίτσι...!!

χαχαχαχχα!!! αυτό έχει πολύ πλάκα!!! :P 


Αυτά για σήμερα!!!
Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα!!
Φιλάκια,
Δέσποινα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου