Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Σχολείο για κούκλες!!!

Κορίτσια,μην ξεχνάτε ένα πράγμα!Για να πάμε στο σχολείο δεν πρέπει να ξυπνάμε 15 λεπτά πριν χτυπήσει το κουδούνι και μες το άγχος μας να μην αργήσουμε βάζουμε ότι βρούμε στην ντουλάπα και φεύγουμε!!Πρέπει να ξυπνάτε 1,5 ώρα πριν να χτυπήσει το κουδούνι και να περιποιηθείτε έτσι όπως σας αξίζει!Γιατί στο σχολείο πρέπει να είμαστε όμορφες γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να μας προσέξει κανένα αγόρι!Πως να γίνετε όμορφες με απλά βήματα?Κάντε αυτό που κάνω κι εγώ!Δείτε από κάτω τι κάνω με την σειρά και αν τα κάνετε κι εσείς θα γίνετε κούκλες!

1) Μόλις ξυπνήσετε πάτε φυσικά στην τουαλέτα να κάνετε την ανάγκη σας και πλένετε τα μούτρα σας!Μετά αν τρώτε πρωινό ή αν πίνετε γάλα πάτε και τρώτε.
2) Πάτε με τις πιτζάμες φυσικά να κάνετε τα δόντια σας για να μην λερωθούν τα ρούχα σας!Προσέξτε!Δεν θέλω τσαπατσουλιές!
3) Πάτε να ντυθείτε με ότι ρούχα θέλετε!
4) Ετοιμάζετε την τσάντα σας!
5) Φτιάχνετε τα μαλλιά σας όμορφα!!Δείτε ένα βιντεάκι με ιδέες πως να τα φτιάξετε!
(Δεν είμαι εγώ αυτή στο βίντεο!)

6) Πάτε στον καθρέφτη σας και αρχίζετε το μακιγιάζ..!!Μην νομίζετε κανένα έντονο μακιγιάζ γιατί σχολείο πάμε!Όχι στα μπουζούκια!!Εγώ θα σας πω τι κάνω και μπορείτε να το κάνετε κι εσείς αν θέλετε!Βάζω πρώτα λίγο καλυπτικό στικ στα σημεία που έχω σπυράκια για να μην φαίνονται και μετά βάζω λίγο απαλό ροζ ρουζ για να φαίνομαι χαρούμενη και γεμάτη διάθεση!Μετά βάζω λίγο ροζ λιπ γκλος και είμαι έτοιμη και πανέμορφη!
7) Βάζετε παπούτσια και παίρνετε και την τσάντα σας και έτοιμες για το σχολείο!!!

Έτσι θα εντυπωσιάσετε όλα τα αγόρια!!Αρκεί να το κάνετε κάθε μέρα αυτό!! :) 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου