Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

New writter+Συνέντευξη

Γεια σας! Είμαι η καινούργια writter αυτού του φανταστικού blog.Λίγα πράγματα για εμένα: Με λένε Ζωή και είμαι 12 χρονών και θα πάω 1η γυμνασίου και μένω στην πανέμορφη Ελλάδα. Το όνομα μου στο stardoll είναι zwhtsadoll11. Αυτά για εμένα!!
Το θέμα μου θα είναι η συνέντευξη σε αυτό το blog. Λοιπόν κάτι ακόμα για εμένα που θέλω να ξέρετε είναι ότι διάλεξα αυτό το θέμα γιατί θέλω να γίνω starblogger είναι το όνειρο μου εδώ στο stardoll!

Λοιπόν τώρα θα σας δείξω την πρώτη μου συνέντευξη και ελπίζω να σας αρέσει πολύ, αρχίζω:

-Γεια σου Δέσποινα θα ήθελα να σε ρωτήσω πως σκέφτηκες να βάλεις αυτό το όνομα στην κούκλα σου?
-Λοιπόν... το όνομα αυτό στην κούκλα μου το έβαλα θα έλεγα από μια παιδική μου χαζομάρα πέρυσι αυτό συνέβη κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς ενός καινούργιου μου έρωτα στην αρχή της σχολικής χρονιάς.
-Πες μας λίγα πράγματα για σένα...
-Φυσικά! Με λένε Δέσποινα και είμαι ένα δωδεκάχρονο κορίτσι, ζω στην πανέμορφη Ελλάδα και για την ακρίβεια στον νομό Ξάνθης στην Θράκη! Είμαι αρκετά κοινωνική και καλοδεχούμενη για νέους φίλους από όλη τη γη! Θα με χαρακτήριζα περιπετειώδης, ανέμελη, αστεία, και γαλήνια αυτά γι μένα!
-Έχεις κατακτήσει κανέναν τίτλο όπως NCG ή CG?
-Προς το παρόν όχι δεν έτυχε να κατακτήσω κάποιον τίτλο... αλλά καθημερινά προσπαθώ αρκετά να κατακτήσω 1 από τους 2!
-Το φετινό MSW έχει έρθει προσπαθείς να κατακτήσεις την πρωτιά ή μόνο για φιναλίστ?
-Λοιπόν.... για να είμαι ειλικρινείς θα ήθελα να είμαι στις φιναλίστ και μετά να κατακτήσω αν μπορώ την πρωτιά! Ναι προσπαθώ να βγω έστω και φιναλίστ γιατί θέλω να κάνω κάτι για τον εαυτό μου καθώς και για την Ελλάδα!!
-Έχεις να δώσεις καμιά συμβουλή στις αναγνώστριες?
-Φυσικά! Έχω να πω να έχετε όλες θάρρος για τα πάντα! Γιατί μπορούμε να κάνουμε πολλά! Eπίσης καλή επιτυχία για τον διαγωνισμό MSW σε όλες σας!!
-Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου!
-Κι εγώ ευχαριστώ γλυκιά μου που είχα την τιμή να δώσω συνέντευξη σε εσένα!!

Ελπιζω να σας αρεσε η συνεντευξη μου!
Πολλα φιλακια απο την witter σας 
Zwhtsadoll11


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου