Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

New writter+Ντύσιμο

Γεια σας.Είμαι η καινούργια writter αυτού του τέλειου blog.Λίγα πράγματα για εμένα
Το πραγματικό όνομα μου είναι Μιράντα και στο Stardoll με λένε miradacool.
Είμαι 12 χρονών (τον Νοέμβριο θα γίνω) και θα πάω 1η γυμνασίου ;)
Τώρα το θέμα μου είναι:Ντυσίματα με print screen 

Λοιπόν θα σας δείξω για πρώτη φόρα 2 ένα για Superstar και ένα για non-superstar
Ας αρχίσουμε από το Non-superstar

Μπλούζα 67 coins (Preety n' Love)   
Φούστα 45 coins (Basics)
Παπούτσια 50 coins (Rio) 

Κατά την γνώμη μου είναι

ένα πολύ ωραίο ντύσιμο :)











Και τώρα για τις Superstar

Ζακέτα 7 dollars (Bonjour Bizou)
Μπλούζα 6 dollars (Fallen Angel)
Παντελόνι 8 dollars (Bonjour Bizou)
Παπούτσια 18 dollars (Miss Sixty)

Είναι ένα πολύ ωραίο και κάπως
χειμωνιάτικο ντύσιμο :)










Ελπίζω να σας άρεσαν και τα
 δύο ντυσίματα θα τα πούμε αύριο :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου