Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Συνέντευξη από ένα αγαπημένο μέλος του stardoll..!!

Σήμερα σας έχω μια συνέντευξη από ένα πολύ αγαπημένο μέλος του stardoll..!!!
Έχω να σας πω γι αυτό το μέλος ότι φτιάχνει τις καλύτερες περούκες,έχει τέλειο γούστο σε όλα,έχει τέλεια clubs,φτιάχνει υπέροχες σουίτες,είναι πολύ ευγενική και καλό κορίτσι και φυσικά είναι μια θεά!!Την λατρεύω!!Μαντέψτε..ποια είναι αυτή?
Η milenastrong φυσικά!!
Δείτε τώρα την υπέροχη συνέντευξη της!



 1) Γεια σου!Θες να μας πεις λίγα πράγματα για σένα?
 - Γεια σου.Με λένε Μαρία-Ελένη,έχω τελειώσει το σχολείο,ασχολούμε με την διακόσμηση εσωτερικών χώρων.


 2) Πως γνώρισες το stardoll και έγινες μέλος?
 - Το stardoll το έμαθα από την ξαδέλφη μου ntinagoth.Η οποία κάθε φορά που με έβλεπε μου το έλεγε.Έφτιαξα την κούκλα,όμως στην πορεία ανακάλυψα ότι μου αρέσει να διακοσμώ σουίτες και να σχεδιάζω στα κοσμήματα.


 3) Πώς αισθάνεσαι που είσαι γνωστή σχεδόν σε όλο το stardoll?
 - Φυσικά μου αρέσει το ότι με γνωρίζουν αρκετά μέλη του stardoll,αλλά και πάλι δεν αλλάζει κάτι,παραμένω ίδια.Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχοντας πολλούς φίλους δεν προλαβαίνω να απαντήσω στο chat ή να γράψω σε guestbook και αυτό με στεναχωρεί.


 4) Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο στο stardoll?
 - Αυτό που με χαλαρώνει σε αυτό το παιχνίδι είναι το να σχεδιάζω στα κοσμήματα ή στο design μαλλιά.Όπως και το να φτιάχνω νέες σουίτες.


 5) Θέλεις να πεις κάτι τελευταίο σε όσους διαβάζουν την συνέντευξη σου?
 - Αυτό που έχω να πω στα μέλη είναι να ψηφίσουν Ελληνίδα MSW,να διαλέξουν κάποια που θα μπορέσει να πάρει κάποια θέση.Δεν μιλάω για μένα,υπάρχουν κι άλλες κούκλες.Να ψηφίζουν κάποιον ώστε να μπορέσει να μας εκπροσωπήσει και σεβασμός να υπάρχει ανάμεσα στα μέλη.
Ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη.
Μιλένα 

Εγώ σε ευχαριστώ γλυκιά μου!






Αυτά για σήμερα..!
Φιλάκια πολλά!!
!!..Δέσποινα..!!

2 σχόλια:

  1. wow!!!!!!1 Πως δεχτηκε και της πηρες συνεντευξη?????
    Καλα! Το αρθρο υου μηνα θα ειναι αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) Δέχτηκε γιατί η milenastrong είναι διαφορετική απ'όλες τις άλλες διάσημες στο stardoll.Είναι ευγενική και δεν λέει ότι είναι η καλύτερη απ'όλες όπως κάνουν κάποιες άλλες..!Και είμαστε καλές φίλες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή