Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Ελεος!

Ρε παιδια, τα blogs δεν ειναι για να διαφημιζομαστε, ουτε να διαφημιζουμε καποιον! Ελεος πια! Μην διαφημηζεστε γιατι θα τα παρω! Αμα ειναι ετσι, να φτιαξετε ενα δικο σας blog που θα διαφημηζετε οποιος θελει! Μην το κανετε αυτο γιατι ετσι μηωνουμε τους επισκεπτες στο blog της helenlove3! Δηλαδη..... μπορει τωρα που το εκανε μια να μου πειτε ''ελα μορε, σιγα και τι εγινε?", δεν λεω, μια φορα δεν ειναι και πολυ κακο, μα μετα θα ακολουθησουν και οι αλλες, (και αυτο το σκηνικο, εγινε σε ενα πολυ διασημο blog δεν θα πω το ονομα του) και ολοκληρο το blog στο τελος θα διαληθει!!!! Δειτε γιατι το λεω αυτο:
Συγγνωμη αν δεν σου αρεσε αυτο το αρθρο Ελενα, απλα δεν αντεχα αλλο! Αυτη η witter κανει την δουλεια  μου, δηλαδη το μακιγιαζ, και διαφημηζετε κι'ολας, κι οταν εγω σε ρωτησα αν γινετε, ειπες οτι δεν θα ηταν καλο για το blog!
Φιλακια!
TzinaBeauty

3 σχόλια:

  1. ρε παιδια ειπαμε το μπλογκ δεν ειναι για διαφημηση ουτε εγω καν δεν διαφημηζομε ειναι κοριτσια στο stardollπου θελουν να μπουν για αυτο τον λογο !για αυτο δεν τις βανω !Οταν καπια κοπελα μου λει στο chat ναι θελω και δεν ξερει την δουλεια αυτοματα καταλαβενω οτι θελει να το κανει για την φημη δεν ειναι ετσι !! εδω μεσα αποαγορεβωντε αυτα ουτε καν εγω δεν μπορο να διαφημηζομε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπραβο, πες της τα! το μπλογκ ειναι πολυ ενδιαφερον, ομως αυτες οι αναρτησεις, το κανουν σαχλο, και ελεεινο, αμα ειναι ετσι, να φτιαξουν ενα δικο τους μπλογκ, που ολοι θα διαφημιζονται! Να δουμε, θα το διαβασει κανεις?

      Διαγραφή