Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Καινούρια writer και αρχίζουν τα σχολεία..!!

Γεια σας!Είμαι καινούρια writer σε αυτό το υπέροχο blog!Με λένε Δέσποινα και μένω στην Θεσσαλονίκη!Επίσης είμαι 12,5 χρονών και πάω πρώτη γυμνασίου.Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα!


Σε 9 μέρες...αρχίζουν πάλι τα σχολεία..!!Κάποιοι χαίρονται και κάποιοι όχι!Εγώ από τη μία χαίρομαι που θα ξαναδώ τις φίλες μου και θα αρχίσω πάλι να κάνω μαθήματα,γιατί όσο κουραστικό να είναι..είναι ενδιαφέρων!Αλλά από την άλλη για όσα παιδιά θα πάνε πρώτη γυμνασίου όπως εγώ,είναι λίγο δύσκολο γιατί τους φαίνονται όλα πολύ διαφορετικά!Αλλά αν το σκεφτείτε από την θετική μεριά,έτσι μπορείτε να γνωρίσετε καινούριους και καλύτερους φίλους,μαθαίνετε πολλά καινούρια πράγματα,γίνεστε  έφηβοι κ.α. Και το ξέρω ότι τα μαθήματα είναι πιο δύσκολα..αλλά αν είστε οργανωμένοι και διαβάζετε θα τα καταφέρνετε πάντα!Αυτό είναι το μυστικό!Αυτά ήθελα να σας πω..!







Φιλάκια,
Δέσποινα! :) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου